سرمایه گذاری های کلان چین در روسیه
نوشته شده توسط : آهن پرایس

در طی سال های اخیر کشور های چین و روسیه در چندین پروژه مشترک با یکدیگر همکاری داشته اند که انجام این پروژه ها منجر شد تا روابط اقتصادی آنها نیز مستحکم تر شود. در همین راستا کشور چین در سال گذشته حدود 12% رشد در میزان سرمایه گذاری در روسیه داشت. اما نکته جالبی که در این زمینه وجود دارد، بیانیه ای است که ، مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری روسیه اخیرا منتشر کرده است. وی اعلام کرده:  هرچند دولت چین در تلاش است تا میزان سرمایه گذاری های خود را در روسیه افزایش دهد اما ما معتقد هستیم که راه های چندانی برای تحریک سرمایه گذاری ها بین چین و روسیه وجود ندارد.

همچنین وی در ادامه گفت: طبق اخرین توافق نامه ای که بین چین و روسیه در اجلاس ماه جولای به امضاء رسید، قرار شد تا صندوق سرمایه گذاری چین و روسیه از قراری 10 میلیارد دلار باشد. وی افزود: ازجمله پروژه های مشترکی که قرار است بین چین و روسیه در روز های آتی انجام شود، زیرساخت های حمل و نقل می باشد که از آن به عنوان طرح "کمربند و جاده" یاد میشود.

دیمیتریوف می گوید ما موفق شدیم با همکاران چینی خود مذاکرات سازنده ای داشته باشیم و به آنها در مورد وضعیت واقعی کسب و کار در روسیه توضیح داده و با برطرف کردن برخی سوء تفاهم ها جذابیت بازار روسیه جهت سرمایه گذاری را نشان دهیم. لازم با ذکر است که با همکاری این دو کشور و سرمایه گذاری های کلانی که چین در کشور روسیه انجام میدهد، می توان وضعیت بازار فولاد این کشور را نیز بهبود ببخشید. محموع این اقدامات باعث رشد صنایع روسی و در ادامه ی آن رونق بازار داخلی این کشور خواهد شد.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: